Ruilen en retourneren bij PhoneXperts
Wilt u uw product omwisselen of terugsturen? Volg dan de RMA procedure zoals hieronder uitgelegd en PhoneXperts zal u zo goed mogelijk van dienst zijn.
Hoe vraag ik een RMA procedure aan?
- Login in met uw gebruikersgegevens op onze webshop. Klik vervolgens op ‘RMA’ en kies welk product u wilt ruilen of retourneren.
- Kies voor ‘Nieuwe RMA aanvragen’.
- Kies uw : ordernummer, product, retour mogelijkheden en informatie over de verzending. Probeer uw retourzending zo goed mogelijk te omschrijven.
- Dien uw aanvraag voor een RMA in.
Wat gebeurt er nadat ik een RMA procedure heb ingediend?
Uw aanvraag komt bij PhoneXperts terecht en zal door ons team in behandeling worden genomen.Hoe verloopt de RMA procedure?
- Ons team bekijkt uw RMA aanvraag en beoordeelt of uw product naar ons moet verzenden of dat we op afstand tot een oplossing kunnen komen.
- Als uw aanvraag is goedgekeurd, dan mag u uw product naar ons verzenden.
- Wij houden u op de hoogte van door een melding naar u toe te sturen.
- U ontvangt een track & trace nummer wanneer uw product terug wordt gezonden.
OPMERKING: wij aanvaarden uitsluitend producten die volledig en foutloos de RMA procedure hebben doorlopen. Is dit niet het geval, dan zullen wij uw aanvraag moeten weigeren.
Ruilen binnen 14 dagen
Wij accepteren alleen de RMA (producten) aanvragen die binnen de 14 kalenderdagen zijn aangekocht. Is uw aankoop langer dan 14 kalenderdagen geleden? Dan is de kans groot dat wij uw ingediende RMA moeten afwijzen.OPMERKING: wij ruilen uitsluitend producten tot 14 dagen na uw aankoop. In geval van schade aan uw product, kan u tot 30 dagen na uw aankoop ruilen of retourneren.